2011年2月28日 星期一

[婚紗] 影婚紗相邊間最好???help me plz…

白鯨好頭痛,整理咗甘耐嘅婚紗商家比較,依然選擇唔到影婚紗相邊間最好…

因為我想提前度個蜜月旅行,所以希望喺join翻個台灣package,但好似每間婚紗店都有佢獨特嘅地方,搞到我而家都唔知揀邊間婚紗店好!

遲少少我會整理翻幾間婚紗店嘅資訊,希望各位網友可以比翻少少意見我!

我真系唔知影婚紗相邊間最好,希望有經驗嘅fd可以幫下我,等我知道揀邊間婚紗店比較好!



推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi

1 則留言:

  1. i also planning to go taiwan to take pre wedding ar~~~
    can u add me?
    [版主回覆03/29/2011 09:42:00]甘你book咗婚紗公司未呀?

    回覆刪除