2011年3月23日 星期三

[婚紗] 白鯨心水台灣婚紗嘅優劣比較~

上兩個月嘅時候有寫過白鯨嘅心水婚紗推介,先來比較下台灣婚紗嘅優劣之處啦
我有share過嘅台灣婚紗只有【旅人行館】同埋【C.H Wedding
喺拍攝風格上,我最中意嘅喺台灣婚紗旅人行館,因為佢哋有兩種拍攝方式,可以從每個角度都反映出新人嘅sweet之處。
先同白鯨一起睇睇旅人行館嘅婚紗相:




我地再睇睇C.H Wedding嘅婚紗相:


睇完之後有冇覺得旅人行館既婚紗相同C.H Wedding嘅婚紗相有咩唔同之處呢?
白鯨覺得旅人行館同C.H Wedding都喺用一種引導新人擺POSE嘅攝影手法,但喺呢,白鯨都喺覺得旅人行館嘅婚紗相自然D,而且表情都冇咁僵硬,唔知道大家認唔認同白鯨嘅講法呢?
旅人行館除佐有呢種引導新人影相嘅手法,仲加入佐另一種側拍式嘅手法喔,就喺喺攝影師帶領新人遊玩既時候,從各種唔同既角度佢拍攝新人最甜蜜,最真實嘅一面。
哈哈~有冇覺得白鯨講的好感動呢?相信大家一定好像睇下到底咩喺側拍啦!唔講咁多廢話,都去快D睇相啦:




好啦,睇過D相之後有冇覺得旅人行館側拍式嘅手法好特別呢?喺白鯨睇來,覺得呢D相片好珍貴,好有紀念意義喔~

喺行程方面,旅人行館會有專車接送同埋有專業攝影師同造型師跟拍,package都喺包住嘅
C.H Wedding
,專車五個鐘要NT3000,如果外帶造型師嘅話又多加NT3500
喺價格方面,呢個我唔喺好care,一般到最後你加挑都喺要加錢嘅,所以呢度都未定但旅人行館嘅話,見到佢哋價錢都喺官網度嘅,唔會亂加錢,同埋基本上我哋諗到嘅都會包埋,呢層我好中意
最後到白鯨最愛嘅禮服啦!台灣婚紗店旅人行館同C.H Wedding禮服都好啱我心水,
唔同嘅喺C.H Wedding禮服有分加價區,即喺想著靚少少嘅禮服都要加錢咯。白鯨先同大家一起分享C.H Wedding嘅禮服啦,HOHO~




再來看看旅人行館嘅禮服,知名的"曉山青"設計師款禮服....!!



~好激動,都喺白鯨喜歡嘅款式喔。好彩旅人行館嘅禮服就沒分加價區,即喺你睇啱嘅都可以著,咁我就可以儘管揀啦!哈哈!仲有啊!佢哋客服話落訂噶時就可以揀禮服咯哦!

我個人都喺比較想join台灣package,想順便去台灣玩下!
所以跟住落來會搵多幾間台灣婚紗相鋪嘅諮詢,希望大家可以支持我同埋比啲意見我





推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi

2 則留言:

  1. 最終你choose which one?  

    回覆刪除
  2. hi~dopey,你好! 我同bf都比較中意旅人行館,最近係度同攝影顧問詢問細節

    回覆刪除