2011年9月18日 星期日

[婚紗] 台灣婚紗照♡ 甜蜜の清境羊咩咩婚紗

Hello~白鯨喺網上睇過好多朋友嘅台灣婚紗照,但白鯨仲喺對旅人行館嘅婚紗相情有獨鍾啦~最近白鯨一得都會去搵一啲有關旅人行館嘅資訊來睇,睇過眾多姐妹們影婚紗嘅分享,比白鯨印象最深嘅仲喺網友heihei影婚紗嘅點點滴滴啊!好羡慕佢啊!◕∀◕
睇佐佢地成個台灣之旅白鯨都好似被感染佐,諗到自己都會同佢一樣去台灣影婚紗都好開心、好期待
……
於是白鯨又忍住搜集一啲白鯨認為好有感覺嘅婚紗攝影作品來同大家分享!先同大家share幾張側拍相:

台灣之旅就從呢一刻開始啦~旅人行館會有專車來接送喔,服務好好架

同旅人行館工作人員溝通都會被影到啦~


每個新娘喺結婚之前都會幻想自己著上靚靚嘅婚紗禮服果刻,想像試禮服嘅過程一定都好興奮、好激動……


帶住好心情出發,哈哈^^


呢張比我啲感覺喺明星一樣,造型師、攝影師都圍住我,hoho


影婚紗嘅過程一定都有好多開心嘅事,似heihei影嘅時候笑佢嘅先生唔會笑,哈哈……動作應該點樣擺呢?
仲有sweet嘅一幕,點可以錯過呢?



一世有幾多個咁樣嘅時刻呢?就令時光停留系呢一刻啦……
白鯨諗到可以將bf同自己系台灣旅遊嘅成個過程都記錄就好開心,仲可以影到靚靚嘅婚紗相,嘎嘎……

廢話唔多講啦,都系一起睇相:


白鯨一直都好中意墾丁婚紗,不過睇到heihei喺清境影嘅婚紗都好靚,相入面嘅羊咩咩好可愛,我都好想攬下啲羊咩咩啊!!!>__<


手拖手一起展望美好未來,睇下佢地對眼!入面充滿希望!一定要幸福啊……


白鯨好中意呢張相,相入面嘅景點,遠處嘅山同白雲似一幅畫,人景合一嘅感覺好好。


兩兩相望,佢地深情凝視對方,眼睛入面都流露出濃濃嘅愛意,呢一刻成個世界凈喺屬於佢地

藍天、白雲、草地……眼前嘅所以一切都系佢地愛情嘅見證,簡單畫面嘅婚紗照有一種安靜嘅氛圍,好靚……

呢種婚紗相比白鯨嘅感覺就喺超自然,唔理喺人定喺景都影得好靚,可以影出咁樣嘅相大概都只有旅人行館可以做到了呱,唔單只婚紗相仲有旅遊側拍相白鯨都超愛!

好啦!今天就同大家分享到呢度,如果大家覺得白鯨分享嘅相唔夠多,可以喺旅人行館嘅facebook仲有官網睇架。




推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi

3 則留言:

  1. 愛流浪的白鯨妳好~~我是Zoe( ̄▽ ̄)/
    Zoe很喜歡蒐集漂亮的獨特婚紗照ღ目前蒐藏幾十本超‧正的婚紗照囉~~
    http://www.wretch.cc/blog/masalilifans
    希望邀請妳過來欣賞~喜歡的話別忘了給Zoe一個推推唷♥
    [版主回覆10/14/2011 17:37:53]Zoe,原來你同我一樣中意收集靚嘅婚紗相,睇佐你嘅Blog入面嘅相都好靚。好多謝你嘅分享啊!

    回覆刪除
  2. HEI HEI / 花花媽 / 怪獸太太2011年10月2日 上午11:05

    HAHAHA~~ 呢個唔係我黎丫~~ 係另一對新人黎呀~ :D
    [版主回覆10/14/2011 17:41:51]Heihei因為我冇睇到你嘅婚紗相,所以喺旅人行館嘅fb揾相來分享。好羡慕你影婚紗嘅點點滴滴啊!!!

    回覆刪除
  3. Oh~ this is our photos =D We went from Canada to TW just for these photos ah! Highly recommended!

    Thanks 白鯨~

    HeiHei: you should post your photos la! I want to see them so badly! =P
    [版主回覆12/16/2011 10:44:23]唔洗客氣Olivia,我都好開心可以分享到你嘅相啊!不過寫得唔喺好完整啊,如果可以睇到你親自分享就好啦!我都喺睇heihei嘅分享寫嘅,HAHA..
    [HEI HEI / 花花媽 / 怪獸太太回覆11/04/2011 10:34:00]... 我POST左幾張上FACEBOOK啦~ HEHEHEHHE~~~

    回覆刪除