2011年11月18日 星期五

[婚紗] 蜜月婚紗好去處~浪漫清境♥永恆回憶♥

到清境度蜜月,喺一件好幸福嘅事啊,若能留住深刻嘅甜蜜回憶,咁真喺再浪漫不過啦!有人話:清境似歐風光咁靚,破曉嘅清境雲霧,似幅畫中飄逸嘅潑墨山水,極目遠眺,山巒正以漸進嘅方式瀰漫開來,同遠山雲影合為一體,咁就喺清境農場嘅『青青草原』啦 ~


青青草原』喺清境農場人氣最旺嘅景點~我地可以散步去清境農場,欣賞風景如畫嘅清境~嗰種感覺肯定超級愜意架~ ~遠方嘅山,一層層嘅,隱身喺雲霧之間,真喺好靚好靚!綿延不盡嘅青青草原,牛羊群不時穿梭其中,嗰種畫面真喺好靚~ ~

溫馴嘅綿羊,不時於遊客間穿梭,我地可以同羊仔近距離接觸同羊仔影相,開心嘅喺青青草原上,同綠草、綿羊為伍~真喺超正嘅享受!講到呢度白鯨成個人都好興奮!!
似萬里長城棧道視野遼闊,喺棧道上居高臨下,可以睇到清境全景,我地可以喺呢度盡情享受山林田野純淨之美,令人心曠神怡!!


同自己相愛嘅伴侶手拖手漫步喺棧道上,一齊享受屬於兩人眼前咁美好嘅一切,唔理未來嘅路有好遠,都一定要行落去~真喺浪漫回憶架~白鯨覺得真喺好值得架搭旅人行館嘅專車經過合歡山景觀公路,抵達香格里拉音樂城堡唔使三個鐘頭,就可以親身體驗霧上桃源嘅浪漫洗禮啦~喺清境度蜜月真喺好浪漫!!


呢度唔喺歐洲,呢度喺位於南投山區、素有亞洲小瑞士之稱嘅清境啦!
淡古色嘅石材、斜頂式嘅屋簷、好似城堡般嘅外形,包藏喺琳琅滿目嘅各種花草樹木林入面。來到呢度,唔理喺邊個肯定有彷彿置身於浪漫歐洲嘅錯覺。哈哈~~早就聽講清境有好多超靚嘅民宿,好似音樂城堡、老英格蘭、黃慶果園民宿、普羅旺斯、羊角村、雲頂山莊……都好適合蜜月留影啦~


白鯨覺得呢張相比我嘅感覺喺好有韓劇fu,睇佢地手拖手一齊游清境,比人一種幸福嘅感覺……

影完婚紗相仲可以喺清境體驗下清境嘅寧靜,睇呢張好似談戀愛一樣嘅,雖然唔喺婚紗相,但我覺得比婚紗相更有味道喔~我諗當佢地睇到呢d蜜月婚紗相都可以重拾起佢地蜜月嗰陣浪漫回憶喔......


仲可以行下清境民宿嘅特色小店,食小吃。
似「紙箱王」,就喺好有特色嘅一間店,所有嘢全部都用紙做,似桌、椅、餐具都喺紙嘅~!!總之白鯨覺得成個清境旅程都好浪漫,令我好羡慕啦!
喺清境嘅三日行程入面,唔單只可以影到靚靚嘅婚紗相,仲可以留住浪漫清境蜜月婚紗永恆回憶,人都開心D同靚D~唔知道大家中唔中意白鯨分享嘅清境之旅呢?今日就分享到呢度,揾日白鯨仲會繼續同大家一齊分享更多行程喔,希望大家繼續支持我喔。
(✿◕‿◕)  同埋大家都可以同白鯨一齊討論,俾多d意見我架,歡迎留言給我喔~(◕‿◕)






推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi

沒有留言:

張貼留言