2012年6月11日 星期一

[婚紗] 婚紗鞋與婚紗嘅絕配——無與倫比!

白鯨好興奮啊,因為呢排同姊妹一齊去睇婚紗鞋,大家知嘅啦,女仔講到行街喺幾咁興奮嘅,更何況要去買鞋喔,哈哈!婚紗鞋好靚啊,有一雙靚靚嘅婚紗鞋配超靚嘅婚紗,真喺靚爆鏡啊!咁,我就想分享下婚紗鞋嘅挑選方法啦!() 
我地去影婚紗相時婚紗店會提供婚紗,可能有D婚紗店都會提供一些婚紗鞋,但喺一般都喺舊嘅人地著過嘅,或者喺唔啱腳嘅,所以爲了有一個完美嘅影婚紗回憶,我都喺建議自己帶婚紗鞋去影比較好,可以去買新嘅,都可以為婚宴做準備,婚宴會換幾套婚紗禮服,都可以換婚紗鞋搭配,為婚宴增加光彩。 
婚紗禮服都喺好夸張好華麗,咁搭配嘅婚紗鞋就需要鮮艷、閃亮、華麗嘅,而且一定要高跟鞋來搭配先至perfect!咁婚紗禮服要點樣同婚紗鞋搭配好嘞,我地一起黎搭配下~


婚紗鞋顏色與婚紗禮服嘅搭配更繽紛 
搭配婚紗禮服嘅婚紗鞋,大多人選擇嘅顏色喺粉色、紅色、金色同埋銀色~

紅色、粉色討喜 
紅色比較喜慶,可以搭配同樣紅色系列嘅婚紗,著出喜慶feel~
粉色喺甜美系嘅,適合搭配比較甜美的婚紗禮服,好似粉色婚紗、玫紅色婚紗~


金色、銀色百搭 
至於金色銀色嘅婚紗鞋就比較適合華麗、宮廷式嘅婚紗啦,主要就喺要顯出果種皇室貴族嘅氣派。  


婚紗鞋X婚紗禮服嘅絕美搭配 
我諗不可否認嘅,新娘子喜歡婚紗鞋同婚紗嘅程度喺可以等同嘅,揀婚紗鞋同揀婚紗一樣都會好細心,都想舒舒服服嘅著出自己嘅身材,更顯魅力。 



細跟婚紗鞋短款婚紗嘅搭配更顯女人味 
如果你揀嘅婚紗喺短款嘅,我建議可以揀細跟嘅婚紗鞋。細跟婚紗鞋都好顯女人味,而且短款婚紗會露出腿部,一對細跟婚紗鞋可以拉長腿部比例,更顯身材,影婚紗相更加靚! 
 
 

厚底楔型婚紗鞋長款婚紗嘅搭配更舒適 
長款婚紗都好多,如果喺見唔到腿嘅,我建議可以搭配厚底楔型婚紗鞋。因為厚底楔型有一定高度可以令我地著出長款婚紗嘅特色同氣勢,同時影婚紗相時經常會擺post、換地點、行來行去,楔型婚紗鞋比較舒適,可以幫我地減輕影婚紗相時嘅疲累。 
  另類婚紗鞋婚紗禮服嘅搭配更個性 
有些新娘子本身有某種才藝,而啱啱果種才藝有佢特色嘅鞋,我覺得都一樣可以運用喺婚紗相當中,咁樣卑人一睇佢地嘅婚紗相就知道她嘅才藝。另類婚紗鞋,譬如:舞鞋、滑冰鞋。新娘會跳舞嘅話可以影佢著舞鞋跳舞時嘅婚紗相,新娘會滑冰嘅話可以影佢著滑冰鞋滑冰嘅婚紗相,我覺得咁樣好cool~~
甜蜜嘅著鞋畫面
白鯨在旅人行館Facebook嘅相簿睇到好多男士為女士服務嘅著鞋畫面,白鯨覺得真喺溫馨甜蜜,原來幸福有時只喺一個小小嘅動作就足以表達。(〃^)


 

哈哈,你地睇完有無都好興奮,一對小小婚紗鞋可以咁多表達,可以同婚紗禮服一齊締造出咁驚人個性嘅婚紗相,有無衝動要即刻去買一對黎試下嘞!?o(∩_∩)o




推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi 

1 則留言:

  1. 我想問下:婚紗鞋可以你邊樹買????十萬個THX!!

    回覆刪除