2010年12月12日 星期日

初來報到的白鯨(。◕∀◕。)

大家好呀,我終於開左個blog啦,都希望大家多多關注我!

首先自我介紹一下,我係一個愛流浪的白鯨,性格堅強中帶點溫柔、溫柔中帶點可愛、可愛中帶點壞壞…\(≧▽≦)/(羞羞),甘就言歸正傳吧!我平時中意運動,足球、棒球、跑步、健身、瑜伽呢幾樣我都唔識,就係玩排球、籃球同埋羽毛球。我最大的愛好就係到台灣旅遊,畢竟,HK由係玩到大,總想到其他地方去玩下,台灣又近HK,而且景點、小吃都好掂~

我曾經多次“造訪”台灣,熟悉度達到等級指數應該有★★★★★(滿分係5個星星)。哈哈,好似自己有D唔要面甘 -_-|||…大家千其唔好同我一般見識呀,不過我對台灣真系頗瞭解架~

自從03年夏天第一次造訪台灣之後就不能自拔,可以話自己係愛上左台灣。之後每隔一段時間都會過去台灣走走,日積月累落來都去左台灣好多地方,感受到了台灣熱情奔放的氣候,當然仲有熱情嘅台灣人…

台灣真系有好多好玩嘅地方,例如大家都熟悉嘅日月潭、墾丁、101大樓,仲有陽明山、阿裡山、清境農場等等的風景。除左遊玩嘅地方豐富之外呢,台灣小吃相信大家都耳有所聞啦,仲有到台灣點少得唔去逛夜市呢?=,= 講到呢度,自己又流曬口水了 (¯﹃¯),救命,我又想過台灣啦….



……………………………陷入無限幻想當中………………………



~~~~~~返來咯返來咯~~~~~

啊,幻想完之後,噔噔噔噔,重點來了,最近呢,啊白鯨BF——“靚仔”黑滷蛋同我求左婚(求婚過程我會慢慢同大家share架啦),所以打算拉埋啦我哋 ^_^ ,皆因自己太愛到台灣了,因為噶度有好多有特色嘅景色,仲有乾淨嘅海岸,同埋special嘅建築(特別係噶度D餐廳啊,我係為食鬼XD~),所以BF都順應我嘅要求到台灣影屬於我地兩個sweet sweet婚照….
期待ing ♥♥

為左一飽自己的思念,share幾張台灣嘅照片:







推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi

1 則留言: