2010年12月26日 星期日

[旅遊] 我的世界因有你而與眾不同


同佢一齊已經5年了..只要身邊有佢就會覺得好踏實..但越來越大個之後,女人總會想要有翻個歸宿,但,佢好似未有咁嘅打算,我問過佢,我話其實我地儲嘅錢都足夠啦,收入都幾唔錯..不如結婚啦?但次次佢都搵藉口,話好忙、遲d…
當時真喺好唔開心..但喺估唔到原來佢一直都有plan緊…


我同佢都好鍾意旅遊,好耐之前就同佢商量
台灣睇風景上個月同佢終於實現佐我呢個願望我地一齊去台灣嘅日月潭旅遊。當飛機降落嗰一刻
我好激動、好興奮、
早就聽講過青山環繞嘅日月潭喺台灣最大嘅湖泊,
仲有好迷人嘅山水,景致極好。


百聞不如一見,我同佢都覺得好似來佐仙境咁。
澄清嘅潭水加上少少煙霧。再加上潭面上嘅小船時時激起陣陣漣漪,好似一幅畫咁。
以前同佢都只可以喺電視上面睇,估唔到今日可以親眼睇到。


潭边有许多豪华嘅度假饭店,佢帶我去到一間叫涵碧樓嘅度假飯店,工作人員好熱情咁喺門口迎接我地,然後我地就去佐客房啦。喺佢嘅安排之下,酒店已經幫我地book好一間蜜月套房。佢地嘅工作人員仲幫我地所有行李都放好。

 而且,房裏面放好嗮玫瑰啦,香檳、六顆紅當當嘅士多啤梨點綴喺燕尾服狀嘅巧克力。成個房間圍繞住點著嘅蠟燭,好浪漫!我當時仲唔知發生乜事,點知佢拎出戒指,單膝跪地..“嫁俾我好嗎?”

 哇~當我每次睇到電影入面靚仔有型嘅白馬王子浪漫而深情嘅求婚鏡頭,我都恨不得個女主角就喺自己!諗唔到喺現實裏面,我都可以變成女主角!突然覺得自己好幸福,身邊所有的一切都是那樣不可思議,美景和浪漫的求婚~

從台灣回來後好多天我一直不能忘懷,總想著日月潭涵碧佢同我求婚的那一刻
喺台灣翻來之後好多日,我都一直忘記唔到,成日都諗到佢喺潭涵碧同我求婚嗰一刻
真喺後悔冇將嗰一刻影低!
希望再有機會去台灣影婚紗相啦!


因為呢樣喺人生之中嘅大事,我希望可以好靚好靚..我唔想d相一出黎同其他人嘅冇分別..自己仲上網search咗好多資料..睇到眼都花曬..不過,我相信辛苦少少都喺值得嘎..因為你講過:“因為喺你,所以要與眾不同”..因此,我地要搵到台灣最好嘅婚紗店.!!
幫我搵到台灣嘅美好回憶。




推薦延伸閱讀▶▶

[實用] 台北住宿熱點の平價奢華商務旅店超勁推薦

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

玩轉台灣~婚紗景點大推薦masaLiLi

沒有留言:

張貼留言