2011年1月27日 星期四

[婚紗] 究竟要點樣解決令人頭痛嘅結婚瑣碎事?

經過左甜蜜嘅求婚之後,就要開始準備結婚嘅事情啦~
唔知喺自己特別緊張還是點,總是覺得事情好多,而且都做唔曬甘…(╯﹏╰)
首先喺婚紗攝影方面啦,一世人一次,婚紗攝影白鯨覺得一定要有自己嘅特色!因為自己好中意遊台灣,所以決定到台灣拍自己嘅婚紗攝影!

但其實白鯨自己個心都囖囖亂,唔知揀邊間婚紗攝影公司好(大家有睇我個blog,前邊有篇喺婚紗攝影公司比較),雖然有比較,但白鯨還是定不下來要到邊間婚紗攝影公司影自己嘅婚紗攝影…
影完婚紗攝影之後,又要準備婚宴場地!
呢度喺賓客見證我地成日夫妻嘅一個重要場所,喺呢度我地會在家人和賓客的祝福中完婚~
婚宴場地妥當后,就要準備婚紗禮服啦!
俗語都有說:結婚當日一定喺女孩子一生當中最靚嘅一日!而可以揀選到一件適合自己嘅婚紗禮服非常重要,所以喺呢一part必須要落足心思去選取!
白鯨已經喺網上收集左好多婚紗禮服嘅款式啦,件件婚紗禮服都想著,太靚了………
除左上邊甘多樣之外,仲包括有揀喜帖啦,印喜帖啦,喜餅啦,如果有需要,仲可以整婚禮動畫mv啦等等…但其實我覺得喺籌備婚禮當中,最麻煩嘅喺結婚習俗!如果婚禮按照傳統嘅習俗來進行噶話,我諗自己應該會崩潰咯~所以,我有整理出自己認為喺OK嘅結婚習俗,唔知如果按照我自己諗嘅去進行噶話長輩會唔會唔開心:
1. 納采男家請媒人到女家提出締親要求,即「說媒」、「提親」或「行聘」。
2.
問名女家收下了男家禮物,請謀人再到女家詢問女方姓名即出生年、月、日、時,媒人會將準新娘八字名字、籍貫及三代資料等寫紙上(庚帖),交俾男方占卜吉凶,即「請八字」
3.
納吉過文定,男家請算命先生推算男女雙方年庚八字是否互相配合,以決定這婚事是否吉利。
4.
納徵過大禮,指男女雙方締婚之後,男家送聘禮(俗稱定禮或茶禮)女家,即系而家講既「送嫁妝」、「下彩禮」、「過禮」。項儀式完成後,男家可以娶女方過門。時間多為新娘正式過門前一
5.
請期男家請算命先生擇定合婚吉日良晨,亦有自行翻查「通勝」,尋找迎娶日子,並請媒人告知女家,徵求女家同意,女方為女兒作出嫁準備。
6.
迎親大婚之日,是婚姻最後一個程序,男方備彩禮和迎親書上門迎親。
而且婚禮結束后,仲要去度蜜月,蜜月去邊度好?呢個又喺一個新嘅問題!
諗到呢度,白鯨個頭就來要爆炸啦,( ⊙ o ⊙ )!!!
白鯨係度諗,如果蜜月可以到一個自己同boyfriend都好滿意嘅地方,留下我地美好嘅足跡,到時仲可以回憶蜜月當時好sweet嘅場景,哇,留曬口水啦,蜜月蜜月蜜月…(sorry,白鯨最近有點神經失常,原諒我吧~)

anyway,自己嘅婚禮,幾辛苦都喺值得嘅!加油白鯨↖(^ω^)↗!!!




推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi

沒有留言:

張貼留言