2011年1月28日 星期五

[婚紗] 白鯨最中意嘅婚紗禮服?一齊來睇下\(≧▽≦)/

每個女仔都希望係結婚噶日當一個公主!
想要當一個公主,除左婚紗相影得靚之外,仲要有好好嘅攝影師,造型師,仲有最重要嘅婚紗禮服!揀到合適自己嘅婚紗禮服,無疑會事半功倍!
之前我有同大家分享過幾間心水婚紗店,係挑選噶時白鯨就有刻意比較care禮服方面!
睇遍香港同埋台灣店家嘅婚紗禮服,我都係鍾情于旅人行館嘅曉山青禮服!
旅人行館婚紗禮服雖然係由曉山青呢個牌子所設計,但價錢依然係親民嘅,同埋就算係全新嘅婚紗禮服,旅人行館依然可以比顧客著出去拍照,but重要嘅一點係唔需要加錢!
係款式方面,佢哋都係好多選擇咯,而且用色都超大膽,同埋睇落質感好好咯~





設計感夠強,而且款式都好靚,我好霖啊~~~但最重要一點係,結婚噶時唔可以借翻來咯,如果需要就要買落來但其他幾間婚紗公司嘅婚紗禮服,稍微靚少少同埋新少少嘅,而且如果係設計師專門幫你訂做噶話,雖然係獨一無二,但全部都要加錢先可以著到,頭痛啊頭痛o(︶︿︶)o結婚這點“小事”真系難道白鯨我啦,不過我唔會放棄,一定會比心機搵到合適嘅!
白鯨仲會繼續加油,記得關注我啊~





推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi

沒有留言:

張貼留言