2012年1月10日 星期二

[婚紗] ❀影婚紗道具❀百變花球打造獨一無二、與眾不同嘅婚紗相

最近白鯨發現好多吸引眼球嘅婚紗相都用到佐花球來做影婚紗相道具,或許有fd會同我一樣凈唸到影婚紗道具就一定會想到漂亮嘅花束~各種繽紛色彩嘅花令成張婚紗畫面都亮起來嚕~!
咁今日白鯨就將睇到嘅呢啲用百變花球打造獨一無二,與眾不同嘅婚紗相同大家分享吧~
女人似花,或許中意花都喺女生嘅天性,喺我地談戀愛嘅時候,相信每一個收到心愛嘅白馬王子嘅鮮花嗰陣都無比幸福、激動~
喺我地影婚紗相嘅時候,用靚靚嘅鮮花做花球,再配上婚紗同頭飾,可以令我地婚紗相整體更完美,但喺花球唔可以太搶眼,能做到一種整個美就已足夠囉~


婚紗通常偏向白色系列,所以唔應該選擇顏色太素凈嘅花球,否則影出嘅婚紗相會變得白茫茫,浪費佐花球嘅價值。
似呢張相潔白嘅婚紗、頭紗配上鮮紅嘅紅玫瑰花球,再加上草原嘅青草襯托,比人一種清雅純潔嘅感覺。

地可以喺影婚紗相嘅時候按照自己嘅身形同氣質而揀不同嘅花球造型。

紅嘅玫瑰花往往都喺愛情嘅嚮往,喺影婚紗相嘅時候用紅色嘅玫瑰花球都幾特別。新郎好似喺問新娘你願唔願意嫁俾我?~*.*~


個新人對花球嘅喜好都有不同,似花嘅香味同形態,亦有選擇有特別意義同紀念價值嘅花,如準新郎向新娘求婚時送嘅花。每一種花都有著唔同嘅意義,不同嘅花材,都有著對新娘獨特嘅意義。
影婚紗相嘅時候,白馬王子舉著有獨特意義嘅花球單膝跪地,講到:“你願意嫁俾我嗎?”成張婚紗相因為有花球嘅烘托下顯得格外浪漫,而且好有氣氛。
嗰種浪漫嘅婚紗相點少得了花球來點綴呢?

長嘅白紗拖尾顯得無比高貴,但喺無花球嘅修飾會唔會覺得好單調?用各種玫瑰花做成嘅花球,只是簡單擺喺長長拖尾上~婚紗畫面就洋溢著滿滿嘅甜蜜fu~~,搭配上白紗、藍天、綠草~就能令畫面效果看起來更有感覺所以花球都喺很多新人愛用嘅影婚紗道具!!只要搭配好影婚紗相用嘅花球,就能令你嘅婚紗相更有fu!!當然,影婚紗相道具唔單有花球!! 仲有好多婚紗相運用做佐唔少影婚紗道具增添佐婚紗相嘅精采度! 白鯨來同大家講除花球之外的影婚紗相道具!!!大家如果想令自己嘅婚紗相都一樣靚嘅話,一定唔可以偷懶囉^^要精心準備先可以影到好嘅效果啦!



愛嘅公仔都喺影婚紗相嘅最佳道具啊!兩個人揪著嘴角嘅可愛表情,好似手中嘅兩個公仔咁甜蜜,婚紗畫面散發著滿滿嘅戀愛fu~~令婚紗相顯得好生動有趣*^ο^*


以將自己嘅大頭貼或喺結婚嘅日期做成展板當做影婚紗道具,都好有意義啊~喺擁有專屬於兩人嘅回憶~

鯨覺得用求婚戒指做影婚紗相道具非常有意義,成張相將人嘅背後浪漫承諾展現無疑!
建議可以多看看其他人婚紗相,可以搵到好多有趣影婚紗道具喔!!你有用什麼特別嘅影婚紗道具嗎?唔好忘記同白鯨分享~~~ (^^)

大家嘅鼓勵都喺令白鯨努力分享嘅動力添~

(
以上婚紗相來自
旅人攝影紀錄)




推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi

2 則留言:

  1. 真係好美的佳作,多謝你的分享,轉眼將踏入龍年,祝新年進步,身體健康,萬事如意!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''
    [版主回覆01/17/2012 09:41:05]唔該曬!!!你嘅手繪作品都好正!!!值得分享~~~///(^v^)\\\~~~
    同樣我都要多謝你嘅鼓勵,以後我會同大家分享更多有用嘅資訊,希望你和更多朋友可以多多支持我啊!!同樣都祝你新年快樂,工作順利,闔家歡樂!!!~^o^~

    回覆刪除
  2. Have a nice week!
    [版主回覆01/17/2012 18:34:20]多謝!!多謝!!龍年快樂喔!!!

    回覆刪除