2012年1月19日 星期四

[婚紗] ✿婚紗旅行✿老英格蘭浪漫求婚記,驚豔嘅台灣婚紗旅行!




求婚,喺男人對女人嘅最大讚美,用瞬間換永恆,好多女人會願意喺自己被求婚嘅美妙刹那定格……
求婚確實喺件最浪漫不過嘅事情,皆大歡喜嘅愛情故事,都喺喺求婚嘅動人一刻進入高潮~
將兩人甜蜜互動嘅點點滴滴,仲有求婚嘅過程錄下來公開俾親朋好友觀睇,呢d點點滴滴,我相信都會令倆人禁不住感動落淚~
咁今日白鯨要同大家一齊分享下喺老英格蘭上演嘅一段超級浪漫嘅真實求婚記,我滲無論換佐誰經歷咁浪漫無比嘅婚紗旅行,都會終身難忘吧!!!下面一齊同白鯨嚟睇故事囉(✪‿✪)

嗰喺今日我要同大家分享嘅主角,第一眼睇佢地嘅相,白鯨心裡就不禁“咯噔”一下,咦?呢個男主角好似好眼熟,難道喺邊個明星嚟旅人行館影相?(真喺同歌星許志安好相似(_*)

佢地嘅表情就可以想像得到當然佢地搭旅人行館嘅專車到達旅人行館嘅嗰種心情,
期待、興奮……

~~果然就喺同其他婚紗店唔同,有嗰種超享受嘅感覺,禮服真喺閃眼,連服務都超好,工作人員又喺果汁又喺點心,睇佢地一臉滿意嘅笑容就知道啦!!座下來邊溝通攝影細節順便休息一下下。

住開始試著禮服嚕,哇!!!!呢個喺唔喺仙子??我發現唔理邊嗰著婚紗嘅心情都喺超幸福嘅~超羡慕佢嘅魔鬼身材啊!!!!唔理著邊件都勁靚~!!

著心愛嘅“公主”試著禮服嘅時候,王子偷走出去買禮物同花球,睇上去好似喺蛋糕店???白鯨好想睇睇盒仔入面喺咩?o(ω)o

影導遊仲帶佢去買佐靚靚嘅花球,上次白鯨我同大家分享用花球做影婚紗嘅道具真喺再合適不過啦~

公主”喺造型師簡單嘅打扮之後顯得更靚啦~!!因為馬上就要出發老英格蘭啦,喺出發前,佢喺旅人行館前門留影,不得不再讚下“公主”嘅身材真喺好好,好似模特咁。

住,佢地搭旅人行館嘅專車到達老英格蘭。(尖叫~~)老英格蘭真喺好富麗堂皇又威水~超中意老英格蘭嘅沙發,每座沙發椅都靚呆了,好想將佢地都搬回家啊~ o (^^) o

然後,佢地到老英格蘭莊園嘅維吉諾餐廳食晚餐,哇~!!好浪漫,好有氣氛~!!有沒有睇到王子拖住公主嘅手,好似喺俾佢承諾咩……(想像)

住,王子摞出禮物,哇~!!真喺俾我估中啦~!佢之前喺蛋糕店買蛋糕,真喺好意外。

上靚靚嘅花球,好幸福呀~!!接下來,仲會有咩驚喜呢?好期待、好緊張……



佐呢幾張相,我仲以為自己喺睇電影呢?帥氣嘅王子突然從口袋入面摞出戒指单膝跪地。啊~!!!!!浪漫無比~!!!真喺羨煞旁人啊~!!

一個精心安排卻又事先豪無徵兆嘅時刻,唔理任何女人收到咁突如其來嘅驚喜應該都超感動……

可愛嘅小熊呀!!!✿◕‿◕原來呢喺嗰超有紀念意義嘅日子,兩只小熊就好似王子同公主咁默默守望住對方,一直到老……

希望時間就停留喺呢刻!!咁甜蜜嘅時刻只有用相片來將此刻定格。


二天早上,旅人行館嘅攝影團隊就來到老英格蘭開始一天嘅攝影,超中意佢嘅呢個造型,無疑將公主顯得高貴、氣質……

色嘅磚牆、雕像超有藝術fu嘅雕像……我超中意呢個景點>w<,感覺好似喺國外咁~好完美嘅求婚,好靚嘅側拍紀錄,真喺百看不厭呀~!我都以為自己喺親眼睇到呢一切呢?XD..清境嘅特色民宿真喺好靚,老英格蘭不單只入面影相好睇,外面影婚紗相都超有fu,我超中意佢地嘅婚紗相,感覺比明信片都要好睇~!!

天、白雲、陽光好有氣氛吶~ 十足的英倫風情。

氣十足嘅王子微微嘅摟住同高貴嘅公主,加上陽光嘅襯托嘅點綴,超perfect!!!

中意呢套禮服,長長嘅裙擺將公主顯得更加高貴、迷人……

斜式嘅屋頂與尖塔,連路燈都有著濃濃嘅歐風,王子同從公主一齊睇向遠方,目光充滿對未來嘅希望。

老英格蘭嘅裝潢華麗貴氣但一
d也不流俗,好有質感品味嘅設計搭配,王子同公主座喺靚靚嘅沙發上面,成張相睇起來好有皇家風範。



望無際嘅青青草原,空氣喺咁清新,閉著眼睛可以好好嘅感覺著身邊嘅一切。仲有可愛嘅羊仔,睇到就令人心情超好~!!

晚嘅小瑞士花園睇起來都格外靚~!!王子同公主鼻子輕輕相碰,手拖住手,好似風車就喺佢地愛情嘅見證。
成個婚紗旅行就咁喺幸福嘅祝福中結束,雖然時間唔喺好長,但喺俾佢地留下佐終身難忘嘅回憶~!!
好啦,今日就同大家分享到呢度!讓我地一齊期待下一次嘅婚紗旅行吧~!!




推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi 

沒有留言:

張貼留言