2012年2月14日 星期二

[婚紗] ❀台灣婚紗相!!花海中嘅精靈-花海婚紗相大公開

好耐冇喺blog寫過分享啦!白鯨先祝大家龍年吉祥、日日好運!!過去嘅一年中白鯨一直都同大家分享佐好多台灣婚紗相,仲有關於影婚紗呢方面嘅資訊,喺新嘅一年裡面,白鯨將繼續同大家分享更多台灣婚紗相,仲有關於台灣旅遊影婚紗方面嘅資訊,希望大家同白鯨一齊討論,同時都希望有更多去台灣影婚紗相嘅朋友可以同我分享你地喺台灣嘅心得。
也許都有好多朋友去影台灣婚紗相之前都會想問,台灣到底可以影到咩婚紗景點呢?睇佐好多朋友影嘅台灣婚紗相,我覺得花海對於好多新人來講都喺影婚紗相必揀嘅外景之一,唔理喺浪漫嘅薰衣草,仲喺金黃嘅油菜花,仲喺緋紅嘅櫻花,影出來嘅婚紗相唔單只色彩光鮮,同樣都可以令我地體會到與眾不同嘅別致浪漫~
浩瀚嘅大海會令人流連忘返,同樣靚靚嘅花海俾人嘅感覺都好好。今日白鯨整理佐一啲喺花海中影嘅婚紗相同大家一齊分享下,希望大家中意~

影花海嘅話最好嘅地方就喺去清境,之前有同旅人嘅客服瞭解過一啲關於清境嘅景點,得知清境在不同的季節會開不同的花,唔理系幾時影都可以影到好正嘅花景,所以想影花海嘅朋友去清境肯定冇錯啦~

境除佐特色嘅民宿之外,仲有成片嘅花海都喺呢度嘅特色,感覺好容易營造出浪漫唯美嘅氣氛!著上婚紗就更加唔使講啦~~

瑞士花園入面種植佐來自世界各地嘅花花草草,唔單只喺各個季節盛開,而且構成佐一幅幅有山有水加上連綿嘅季節性花海景圖畫,令嚟到小瑞士花園嘅民眾驚奇不已。
愛情嘅旅途上佢地曾經擁有過好多美好嘅回憶!我覺得呢張婚紗相背景抓得超級靚,好有fu!

多人去清境影婚紗喺呢度取景,利用花海,好容易就影到浪漫婚紗嘅感覺。我就超中意呢種大自然風格同花海唯美氣氛。


著生機勃勃嘅花海,人嘅心都會生出無限溫柔。睇住相入面幸福嘅笑容,我諗唔理換佐邊嗰都更希望喺此刻同愛人將愛情長久留住。


覺得女仔一生一次嘅影婚紗相經驗,一定要來嗰滿滿嘅花海相,因為花朵嘅美麗,感覺自己都會變美麗咁。

油菜花包圍著嘅花海入面,佢地俏皮可愛揪著嘴角,用幸福嘅眼神目視對方,手中嘅布偶娃娃就好似佢地咁,洋溢著幸福嘅味道。

地拖住對方嘅手,誓言永遠要喺一齊,呼吸著大自然嘅清新空氣,感覺好美妙!!喺花嘅海洋張揚獨一無二,成個色調同取景真喺好棒∼∼∼

到呢張婚紗相嘅時候,我仲以為喺喺國外呢?眼前嘅薰衣草真喺令人頓時產生喺普羅旺斯嘅錯覺。
薰衣草嘅花語喺綿延相守一生嘅諾言,恒古唔變。呢種以薰衣草為花海主題攝影,深紫色醇美,香氣氤氳似霧似毯嘅浪漫花海不假外求,為完美愛情織就浪漫注腳,為幸福婚姻打造圓滿見證。

夠一邊享受大自然嘅靚,一邊影婚紗相嘅度假式婚紗,感覺好正。牽起手,徜徉喺花海裡!

漫櫻花一向喺女孩夢想嘅影婚紗相景色,12月嘅清境櫻花盛開,美不勝收。我都常常會幻想自已著上白紗企喺櫻花樹下影婚紗嘅靚景,好似咪埋雙眼都可以聞到幸福嘅味道~!!

著滿目嘅姹紫嫣紅,好似令人都似花咁豁然燦爛,若有風起,漫天嘅花雨則簌簌而下,好似喺嗰顆誠摯嘅心喺耳邊喃喃輕語。置身喺靚景,若喺能同愛人喺呢度影婚紗相真喺件好美妙嘅事!
雖然冇靚靚嘅大海,但喺有靚靚嘅花海,靚到令我捨不得離開,呢種意境都好重要。希望有一天都可以同男朋友一齊影到靚靚嘅花海婚紗相~!!就讓所有幸福嘅畫面就咁定格,讓旅人行館嘅攝影師幫我地留下一生中最好嘅時刻吧!!!
希望以後仲可以睇到更多靚靚嘅台灣婚紗相,如果大家有去台灣影花海婚紗相,一定要記得同白鯨一齊分享喔!!!(。◕∀◕。)



推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi 

2 則留言:

  1. Thank you very much!

    回覆刪除
  2. Very nice wedding and dresses!
    <a href="http://www.premarry.com">premarry</a>

    回覆刪除