2012年2月27日 星期一

[婚紗] Happy婚紗之旅☆Pre wedding photo in Taiwan☆



啦啦啦~!!我來啦~!!今日心情超級無敵好,因為男朋友今日都唔喺好忙,仲同我一齊睇佐旅人行館嘅Pre wedding攝影記錄,佢都超級同意我地去旅遊影Pre wedding photo,哇!!好期待喔~

同大家分享佐咁多旅人行館嘅Pre wedding photo,依家感覺無當初嗰種念到影婚紗影會緊張同害怕嘅感覺啦,咁證明白鯨嘅長期分享仲喺有效果啦!
今日我要同大家繼續分享旅人行館嘅Pre wedding photo,希望大家會中意~(✪‿✪)


個喺今日白鯨要同大家分享嘅主角,好匹配嘅一對,我覺得佢地好有夫妻相,唔知道大家覺唔覺呢? 睇過好多次新人到台灣嗰陣影嘅側拍相,唔知道大家有無發現,好似次次都可以睇到佢地喺機場同地鐵出口前嘅相,證明次次婚紗之旅旅人行館嘅工作人員都好早提前會到,唔使等好耐,都唔使自己去問路,真喺好好~


啱一落車就收到旅人行館嘅工作人員送嘅歡迎小禮物,如果喺我肯定好激動()

到旅人行館工作人員就送來果汁同餅乾,然後開始同佢地講解相關攝影細節,睇佢地嘅嗰表情好認真喺度聽。

住,喺試禮服嘅時間啦~!著上禮服嘅公主超靚啊,我想嗰種感覺肯定超好,今日身邊所有嘅人都為佢服務,似明星咁!


埋婚紗,造型師開始幫佢地簡單嘅化淡妝,就可以出發去清境啦!

人行館嘅福士T5好舒服,好乾淨啊!

嗰就喺清境香格里拉音樂城堡啦!因為旅人行館嘅工作人員都會提前幫佢地訂好房間,佢地只需要登記就可以check in啦!!

住佢地到民宿入面食晚餐,睇好似喺自助餐,台灣嘅小吃一向都好有名,肯定好多好食嘅嘢,如果喺我肯定食超多,哈哈~!!

晚餐之前,王子拖住公主嘅手,好似喺對講:“我會令你成為世界上最幸福嘅女人!”好浪漫!!好溫馨!!

個人都希望自己嘅婚紗相與眾不同,咁就需要我地花多啲時間同心思去準備啦!!王子同公主帶上佐可愛嘅公仔同靚靚嘅花球作為佢地影婚紗嘅道具。

二日早上,旅人行館嘅攝影團隊就早早到達民宿幫佢地進行整體造型,化妝師嘅手真喺巧,睇過咁多到旅人行館影婚紗嘅人,次次都能將佢設計出唔同風格嘅造型。好好犀利!

出發前,攝影師都會同佢地再商量攝影細節,睇我地嗰公主嘅嗰表情都知道佢好期待,好幸福嘅!

旅人行館影婚紗就咁安心,唔理咩事都可以放心嘅交俾佢地打理,有貼心嘅化妝師時刻都準備幫我地更換造型,我地無論點樣都唔使擔心啦!!

青青嘅草原上,睇佢地笑得好開心,哇!好羡慕,呢只可愛嘅羊咩咩真喺令人唔笑都唔行啊!!
凈睇佢地呢啲造型,禮服,都好期待佢地嘅靚靚Pre wedding photo,唔知道大家喺咪同白鯨咁嘅心情,咁我地一齊來睇睇佢地嘅靚靚嘅Pre wedding photo~!!

中意公主呢套禮服,不規則嘅褶皺裙擺,顯得高貴優雅十足!!帥氣十足嘅王子一手搭住民宿嘅欄杆,一只手插入口袋入面,睇起來好似兩個發光嘅精靈,令人羡慕不已。

~!!!第一眼睇到呢張Pre-wedding photo,心裡咯噔一下,呢嗰喺喂羊咩咩仲喺?我發現公主好可愛呀?也許只有咁邊玩邊影先可以影到咁有趣而且自然、真實嘅婚紗相吧~!!

可愛嘅公仔,就好似王子同公主咁甜蜜!!兩個人嘟著嘴角嘅可愛表情,好似手中嘅兩個公仔咁甜蜜,成張Pre wedding photo畫面顯得好生動有趣*^ο^*仲散發著滿滿嘅戀愛fu~~

戒指做Pre wedding photo嘅道具都好浪漫,而且我覺得求婚戒指做影婚紗相道具超有意義,可以將佢地嘅俾對方嘅浪漫承諾記錄下來!!


睇過咁多靚靚嘅Pre wedding photo,唔知道大家有無覺得其實影婚紗相都唔喺咁複雜,都唔喺咁累,之前睇過好多姊妹影婚紗嘅分享令白鯨都有啲害怕影婚紗,不過睇呢啲喺旅人行館影婚紗嘅朋友好似都好開心,而且都好輕鬆。
聽講旅人行館以後仲有新嘅婚紗之旅,以後白鯨仲要繼續同大家分享更多靚靚嘅Pre wedding photo,期待喔(❀◡‿◡)





推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi

1 則留言:

  1. 好靚呀, 連出發時d相都好靚呀~

    回覆刪除