2012年4月17日 星期二

[婚紗] ❁自然唯美❁令人著迷嘅清境婚紗相



白鯨有成個月冇來寫blog喇,有冇掛住我啊∩_∩,呵呵,表妹系台灣結婚,我過去參加佢嘅婚禮,所以又去佐一趟台灣旅遊啊,仲買佐好多手信回來添,玩得好開心啊XD。


好啦,廢話少講!白鯨系旅人官網上見到一對好特別好趣味嘅影婚紗相嘅新人,佢地影嘅婚紗相都好自然好sweet,佢地就是一對快樂寶貝(〃^∇^),我見到D婚紗相就感覺到笑容如風四面飄來也,好自然自己都幸福起來了(。◕∀◕。),呵呵,所以我想分享佢地嘅婚紗相卑大家感受更多嘅幸福(✿◕‿◕)。

旅人行館為剛到店嘅新人奉茶和點心,工作人員好識講笑,將新人嘆到好開心,笑到見牙唔見眼~O(∩_∩)O哈哈~

系度試婚紗喔,聽講旅人嘅婚紗系之前就可以系網上先揀好喜歡嘅風格嘅,所以試婚紗好快。
睇,女主角試婚紗試度幾hight,實系好鍾意喇~~
D婚紗咁靚~影出嚟嘅婚紗相肯定都好靚!
哇,咁多嘅婚紗,就算冇辦法著出去影婚紗相嘅,側拍都可以影低著住個樣喔!!

發現嘞~~~~,這對新人好好玩嘎,表情好多,有時仲好誇張,不過又好匹配喔!
咁樣喺系度賭氣嗎?XD


佢地都好識得利用身邊D嘢做造型喔,連手機都系一樣嘅情侶款喔,
有show恩愛嘅嫌疑,(*^__^*) 嘻嘻……

無論系邊度都笑得好夸,好盡興,真系HAPPY,唔像人地講嘅影婚紗相會好累,睇落哩個旅程好有意思喔,真喺羡慕~~
咁樣睇落,呢張床都好大好舒服嘅喔,好似好有彈性咁喔~~
睇翻呢D婚紗相,肯定覺得好好玩~


覺得佢地好恩愛啊,互喂喔,(*^__^*) 嘻嘻……偷笑下~~~~
系城堡入邊用餐感覺就系唔同,特別浪漫嘅FU~~~

第二日朝早造型師就到達酒店幫新人化妝嘅喇~~~
白鯨好驚自己去影婚紗相時覺覺豬過佐頭,造型師黎佐我都仲系爬唔起身咁點算喔>”<


你睇,連攝影師幫新人影婚紗相都有被影底喔,哩種側拍真系好好玩啊~~~
攝影師好專心喔~~白鯨見到好多相系攝影師趴在地上、躺在地上嘅,真系敬業!!
靚婚紗相得來不易啊~

最搞怪嘅就系哩張喇,系同旅人工作人員嘅合照,超級搞搞震又雪糕又超人又挖鼻孔喔,O(∩_∩)O哈哈~笑到肚子好痛!!


睇佢地嘅側拍相都好搞笑嘅,我就更有興趣去睇佢地嘅婚紗相喇,你地想唔想睇啊,一齊啦,哈哈~

佢地都好識揀衣服喔~~超人裝真系特別!!
白鯨亦系度考慮到時要帶點樣嘅情侶裝去嘞~~

同羊咩咩玩耍啊,羊咩咩企得好高,真系貪吃…:P
點解兩隻羊嘅毛毛睇起黎毛系唔同嘅le~??
呢張婚紗相好自然,白鯨最鍾意呢種唔看鏡頭嘅婚紗相啦!! (◕〝◕)

呢張婚紗相好特別哦,用佐倒影嘅攝影手法,顯得張相好有內涵~~

呢張婚紗相好像畫一樣!!都可以做放大掛系牆上了~!人同風景融在一起,好靚啊!!

呢件禮服好靚啊!!典雅又時尚!!
裙襬圓圓在地上真是漂亮~~~~唔知白鯨可唔可以著到!!(๑→ܫ←)

長長嘅裙襬好飄逸好有氣質啊,好似女神咁啊,白鯨鍾意啊,我要著呢件禮服~~~
(曉山青禮服真系好靚號靚~~~你可以到→曉山青網站睇睇~好多禮服啊!!)

好酷姐,咁樣嘅婚紗相我都鍾意啊,可以將自己沒嘅一面都表現出黎,見到另一面嘅自己啊,要影就影呢D特色嘅婚紗相~\(≧▽≦)/~

完整嘅婚紗相系呢度喔
http://www.lizen157.com.tw/lizenblog_photo2.php?no=E11100005

分享佢地嘅婚紗相我都覺得好開心啊,唔知你地睇度系咪都覺得好有意思嘞,O(∩_∩)O哈哈~




推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi

沒有留言:

張貼留言