2012年2月20日 星期一

[婚紗] ↗↗↗影婚照新人必睇◥◣回憶獨一無二嘅台灣婚紗之旅

旅遊影婚照一直以來喺白鯨心中嘅夢想,身臨超靚大氣嘅風景入面,會令你嘅笑容同神態更加自然,令人心曠神怡嘅靚景俾攝影師無限發揮空間,影出人同景完美結合嘅婚紗相,留下屬於我地甜蜜嘅回憶。
我地可以喺享受大自然嘅過程中將呢個浪漫嘅場景影下來,將呢次獨特嘅旅遊交俾攝影師,讓他將我地嘅快樂載入相冊。用潔白嘅婚紗留住美好甜蜜嘅回憶吧!相信會俾我們嘅婚後生活帶嚟無限樂趣。
今日要同大家一齊睇睇旅人行館旅遊影婚照嘅故事~!!就令白鯨嚟帶大家一齊睇故事吧。


啦啦~!!睇睇今日我要同大家講嘅女主角,從佢嘅笑容入面都可以傳染俾人快樂嘅心情。岩落機,旅人行館嘅側拍攝影師就幫佢影落來,雖然我冇睇過旅人嘅攝影師,但喺自從睇過嘅旅人影婚紗嘅人都可以諗到佢地總喺會俾人好多驚喜。

想當時嗰種感覺,肯定似喺明星咁被旅人行館嘅攝影師嘅鏡頭包圍著,咁一定唔會有種身喺異地嘅感覺。


啱搭旅人行館嘅專車笠到旅人行館,佢地工作人員就出來迎接啦~!!並且仲送上佐佢地精心準備嘅小禮物。睇呢張女主角一臉幸福嘅表情就知道佢當時嘅興奮同期待啦~!!

旅人行館座之後,佢地送嚟佐果汁同點心,然後就開始同工作人員開心溝通行程中的細節等……

住,我們嘅女主角就開始試著禮服啦,我發現唔理喺邊嗰人只要著上婚紗都超靚,唔理邊個著上婚紗都會超有自信,都會覺得今日佢就喺最靚嘅。

著自己心中嘅“公主”著上靚靚嘅婚紗企喺自己面前,佢眼睛入面都充滿佐無限幸福感(✿◕‿◕)


完禮服之後,工作人員開始幫佢地做簡單嘅造型,因為今日主要喺以側拍為主,諗諗就要出發清境,佢地應該都好期待吧,換佐喺我肯定都已經迫不及待啊!

子同公主喺造型師簡單嘅造型之後都顯得格外精神,神采飛揚,呢嗰喺喺旅人行館門口影相,做個紀念。雖然王子唔喺好中意笑,睇得出有點小男孩咁靦腆,但我仍然可以感覺佢好幸福嘅。

地搭旅人專車到達清境香格里拉城堡之後,城堡入面嘅工作人員都好細心嘅俾佢地介紹佐民宿入面嘅一啲設施,似空調、暖氣、熱水器……

~!!呢嗰喺傳說中嘅趴趴狗,好可愛呀!!如果喺我去清境香格里拉我一定要抱住佢影。哈哈(✪‿✪)

講音樂城堡雖然喺英式維多利亞嘅風情,聚集佐歐洲17國精揀石材同家飾藝品並結合了音樂嘅元素,令呢一座富有人文及藝術氣息嘅音樂城堡, 就似喺一首華麗同古典嘅動人詩篇!睇大門口嘅大提琴,好似喺迎接主人嘅到來~!!

色好似慢慢變黑,佢地喺音樂城堡門口開始玩起煙花,哇!!!好浪漫!!!型嘅焰火照亮佐將兩個相愛嘅人緊緊聯喺一齊。旅人嘅攝影師總喺能捕捉到咁浪漫嘅鏡頭,真喺好犀利!

佐晚上佢地來到香格里拉音樂城堡嘅餐廳進餐,之前都有同大家講過香格里拉音樂城堡入面嘅裝潢,超浪漫,貼心嘅王子俾公主喂食,好恩愛唷!!真喺令人羡慕!

晚飯之後,佢地喺音樂城堡入面隨便行行,好好體驗下呢英國風情嘅音樂城堡。

音樂城堡入面好好休息過一晚之後,一之前搭車嘅嗰種疲憊感,今日就要開始影婚照啦~!!一大早旅人行館嘅工作人員就嚟到民宿入面俾佢進行整體造型。我地嘅公主一直都將雙手交叉放喺禮服腿上面,似乎有啲緊張。

~!!大變身啦~!!好靚,呢套抹胸禮服,胸前加上佐少許裝飾,顯得更加性感,同頭髮嘅造型好搭配,將公主嘅氣質一展無疑。

常喺側拍相入面睇到攝影師馴到地上俾新人影婚照,時常都令我心裡油然生起敬佩之情。

~??好似有落雨啊?每次睇到有人去影婚紗相時落雨,白鯨都會擔心大家會唔會影到好嘅婚照?會唔會因為落雨俾大家造成唔方便?但喺睇過大家喺旅人行館影婚照都影得好好,白鯨都好開心啊!

完婚照之後,側拍攝影師帶佢地嚟到民宿附近行街,之前都睇過有人嚟過呢個店,好似去清境影婚紗嘅人都要去呢度買咩,肯定喺家好唔錯嘅店,不然導遊攝影師就唔會大家推薦啦!!我都好想去探下究竟,哈哈……

後佢地嚟到音樂城堡附近嘅情人專屬區,睇好幸福嘅一對啊~!!
睇過咁多佢地側拍相,想唔想睇佢地靚靚靚婚紗相呢?好啦,就唔同大家繞彎子啦!下面就同白鯨一齊睇睇佢地靚靚嘅婚照啦~!!

中意呢張相,感覺超有fu!!有種朦朧嘅美,第一眼睇嘅時候我以為喺旅人行館請嘅模特呢,因為睇過好多曉山青禮服嘅模特好似都喺咁,超靚!!簡直無法用言語形容。

能因為落雨嘅原因吧!佢地只好喺城堡入面影婚照。睇佢地用幸福嘅雙眼凝視著對方,好似此刻全世界都只有佢地咁!

樂城堡入面有從義大利運嚟嘅家具、仲有西班牙嘅燈飾、愛爾蘭嘅壁紙、阿拉斯加嘅柏木…使得整體空間充滿了藝術與典雅嘅氣息。
絢爛嘅燈飾將成個音樂城堡照得富麗堂皇,王子同公主都好似喺被呢股異樣嘅氣息所陶醉,佢地閉住雙眼,安靜嘅感覺著呢一切。

知道佢地影婚紗當日發現咩故事,睇佢地喺水果店前面似兩個避雨嘅小朋友咁,拖住下巴,目視著對方,好似要一直要白頭到老。

子因為口袋入面冇太多錢,買佐一塊佢地中意水果,但因為因為僅僅先有一塊水果,王子好想食,但最終佢仲喺將唯一嘅一塊水果給自己心愛嘅公主。

後公主都舍唔得食一個人食掉,所以就同王子一齊將呢唯一嘅水果一齊分食,超感動,哈哈……呢喺白鯨小時候經常睇嘅童話故事書啦!!

於天晴啦~!雨後嘅清境好似更加靚,朦朦朧朧嘅,然而影婚照就喺為佐記載兩個人嘅幸福,喺清境嘅高山上影婚照,嗰種感覺好似佢地要向全世界宣誓佢地要永遠幸福!!

境嘅南瓜車好好玩,好似仲有腳板,哇!!我想變成灰姑娘騎著南瓜車去揾王子!!哈哈……喺噴泉嘅襯托下南瓜車好似更加有fu~
次次同大家分享旅人嘅婚紗相,白鯨依然能體會到好多樂趣同感觸。唔知道大家喺唔喺都同白鯨咁呢?
今日就旅程就到呢度啦!!希望下次旅人有更多嘅靚相可以同大家啊!!期待(❀◡‿◡)



推薦延伸閱讀▶▶▶

[精彩] 愛在老英格蘭♥令人臉紅心跳的台灣婚紗相

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

奢華の台灣旅遊婚紗Lizen157 旅人行館

台灣頂級私藏秘境旅遊達人私房秘境

台灣至Hot婚紗景點分享masaLiLi

1 則留言:

  1. 是我影的耶!!!~好開心在這裡也能見到自己的作品!!!~
    [HEI HEI / 花花媽 / 怪獸太太回覆05/05/2012 14:06:13]均也有YAHOO BLOG~??

    回覆刪除